HTML

Vista

Nem kétséges, hogy hosszú lesz a leírás.

Címkék

acdsee (1) acrobat reader (2) ad (1) aero (1) billentyűzet (1) carbon (1) civ4 (1) codec pack (1) codepack (1) crash (1) daemon tools (1) dream scene (2) driver (5) dvd (2) editplus (1) fifa 07 (1) firefox (2) google (3) google desktop (2) google earth (1) google toolbar (1) gtalk (1) hálózat (1) ie7 (1) imgburn (1) install (45) java (1) konfig (7) lapszemle (1) migrálás (2) nero (1) nokia pc suite (1) notebook hc (1) office (2) omea reader (1) openvpn (1) opera (1) paint shop pro (1) pandora (1) pcmcia (1) powertoys (1) printer (1) putty (1) radeon (1) realtek (1) realvnc (1) roboform (1) sidebar (1) taskbar (2) tgdavi (51) todolist (1) total commander (2) trillian (1) uac (1) videókártya (1) vista (55) vlc (1) winamp (1) windows (1) winrar (1) winscp (1) wlan (2) xnview (1) xp (1)

Utolsó kommentek

  • litemininyuszika: Használj FxVisor-t, azzal lehet kisebb shortcut nyilacskákat "előidézni". (2008.01.15. 17:04) Ikonok
  • litemininyuszika: Nekem is volt ilyen, és nem vistával, nem ám! XP-vel volt, nekem is csak krixkraxokat írt ki... Na... (2008.01.14. 16:28) Az első kékhalál
  • gabeszface: ultimate-hez nem lehet letölteni külön a dreamscene update-et? mi van ha nincs internetem a vistás... (2007.10.07. 12:37) A DreamScene sötét oldala
  • muy caliente el negro special: oi! nemrég erőltettem fel a vistát és most futottam bele énis egy hasonlóba: mikor elindult a wina... (2007.08.02. 14:00) A Winamp és a 88780096
  • Sparrow79: Mi az, minden rendben a Vistával? (2007.07.04. 19:53) Nokia PC Suite install
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • litemininyuszika: Használj FxVisor-t, azzal lehet kisebb shortcut nyilacskákat "előidézni". (2008.01.15. 17:04) Ikonok
  • litemininyuszika: Nekem is volt ilyen, és nem vistával, nem ám! XP-vel volt, nekem is csak krixkraxokat írt ki... Na... (2008.01.14. 16:28) Az első kékhalál
  • gabeszface: ultimate-hez nem lehet letölteni külön a dreamscene update-et? mi van ha nincs internetem a vistás... (2007.10.07. 12:37) A DreamScene sötét oldala
  • muy caliente el negro special: oi! nemrég erőltettem fel a vistát és most futottam bele énis egy hasonlóba: mikor elindult a wina... (2007.08.02. 14:00) A Winamp és a 88780096
  • Sparrow79: Mi az, minden rendben a Vistával? (2007.07.04. 19:53) Nokia PC Suite install

Linkblog

Még egy repedés

2007.02.05. 12:22 sztahanov

Huh, ki akartam próbálni valamit, amihez le kellett tiltanom az internetelérést pár percre. Az XP-ben megszokott módszer erre az, hogy a WiFi kapcsolatot Disable-be rakom, majd vissza Enable-zom, itt is erre kezdtem keresgélni.

A Disable résszel nem volt sok gond, bár kicsit esetlegesen találtam meg a drótnélküli kapcsolat ikonját (itt nincs a trayben, mint XP-ben). Amikor viszont vissza akartam kapcsolni, nem találtam sehol a kapcsolatot (egyszerűen eltűnt abból az ablakból az egész).

Némi keresgélés után - nem tudnám reprodukálni, esküszöm - találtam egy WLAN-szerű ikont, Disabled felirattal, és volt is itt egy Enable parancs, ami azonban azt mondta, hogy a WLAN hardver nincs telepítve, akarom-e hogy rakjon rá drivert? Internetelérés nélkül ez persze nem ilyen egyszerű, így tíz perc kétségbeesett összevisszanyomogatás (legalább 5 kísérlet az újraenablezésre, hasonló eredményekkel) után úgy döntöttem, átbootolok XP-be, ott leszedem a drivert, majd vissszamegyek Vistába, és felrakom, ez ugyan két boot, de nincs más út. Amikor azonban visszabootoltam a letöltés után a Vistába, a WiFi természetesen működött, mintha mi sem történt volna az előző negyedórában.

Igaza van, ezt a részt én is szeretném elfelejteni.

3 komment

Címkék: vista wlan konfig install tgdavi driver

A bejegyzés trackback címe:

https://vista.blog.hu/api/trackback/id/tr6833694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2007.02.05. 17:55:04

Hmm, én láttam még Wireless ikont az RC2-ben a trayen, közvetlenül az óra mellett volt, ha jól emlékszem, elkülönítve a többi ikontól. Egyébként többször is spontán dobta a kapcsolatot a routerrel, és nem is kapcsolódott vissza csak reboot után, vagy ha kihúztam a wifi kütyüt, és másik usb slotba dugtam.

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2007.02.05. 21:48:18

Gugliztam, de nem találtam nyomát, hogyan kéne kirakni a trayre sajnos, pedig jó lenne.

Az enyén mondjuk nem dobál, de ez beépített WLAN chip, nem külső.

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2007.02.05. 21:53:27

Egyébként most eszembe jutott, hogy az Operát is fel kéne rakni :-)
süti beállítások módosítása