HTML

Vista

Nem kétséges, hogy hosszú lesz a leírás.

Címkék

acdsee (1) acrobat reader (2) ad (1) aero (1) billentyűzet (1) carbon (1) civ4 (1) codec pack (1) codepack (1) crash (1) daemon tools (1) dream scene (2) driver (5) dvd (2) editplus (1) fifa 07 (1) firefox (2) google (3) google desktop (2) google earth (1) google toolbar (1) gtalk (1) hálózat (1) ie7 (1) imgburn (1) install (45) java (1) konfig (7) lapszemle (1) migrálás (2) nero (1) nokia pc suite (1) notebook hc (1) office (2) omea reader (1) openvpn (1) opera (1) paint shop pro (1) pandora (1) pcmcia (1) powertoys (1) printer (1) putty (1) radeon (1) realtek (1) realvnc (1) roboform (1) sidebar (1) taskbar (2) tgdavi (51) todolist (1) total commander (2) trillian (1) uac (1) videókártya (1) vista (55) vlc (1) winamp (1) windows (1) winrar (1) winscp (1) wlan (2) xnview (1) xp (1)

Utolsó kommentek

  • litemininyuszika: Használj FxVisor-t, azzal lehet kisebb shortcut nyilacskákat "előidézni". (2008.01.15. 17:04) Ikonok
  • litemininyuszika: Nekem is volt ilyen, és nem vistával, nem ám! XP-vel volt, nekem is csak krixkraxokat írt ki... Na... (2008.01.14. 16:28) Az első kékhalál
  • gabeszface: ultimate-hez nem lehet letölteni külön a dreamscene update-et? mi van ha nincs internetem a vistás... (2007.10.07. 12:37) A DreamScene sötét oldala
  • muy caliente el negro special: oi! nemrég erőltettem fel a vistát és most futottam bele énis egy hasonlóba: mikor elindult a wina... (2007.08.02. 14:00) A Winamp és a 88780096
  • Sparrow79: Mi az, minden rendben a Vistával? (2007.07.04. 19:53) Nokia PC Suite install
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • litemininyuszika: Használj FxVisor-t, azzal lehet kisebb shortcut nyilacskákat "előidézni". (2008.01.15. 17:04) Ikonok
  • litemininyuszika: Nekem is volt ilyen, és nem vistával, nem ám! XP-vel volt, nekem is csak krixkraxokat írt ki... Na... (2008.01.14. 16:28) Az első kékhalál
  • gabeszface: ultimate-hez nem lehet letölteni külön a dreamscene update-et? mi van ha nincs internetem a vistás... (2007.10.07. 12:37) A DreamScene sötét oldala
  • muy caliente el negro special: oi! nemrég erőltettem fel a vistát és most futottam bele énis egy hasonlóba: mikor elindult a wina... (2007.08.02. 14:00) A Winamp és a 88780096
  • Sparrow79: Mi az, minden rendben a Vistával? (2007.07.04. 19:53) Nokia PC Suite install

Linkblog

Az UAC likvidálása

2007.02.04. 02:33 sztahanov

A Vistában jelentősen megkavarták a jogosultságrendszert, amiről én nem akarok tudni, nem is köt a Vista az ember orrára semmit, de némi nyomozás után ki lehet találni, hogy az első account, amit az ember létrehoz, az egy administrator csoportba tartozó account, de nem maga az administrator, mert úgy nem is lehet belépni, csak nagyon körülményesen, hogy elriasszák az olyan embereket, akik szeretnek a saját gépükön adminként tombolni (mint pl. én).

A baj ott van, hogy bármilyen új programot szeretnénk telepíteni - vagy esetleg egy fentlévő program csak sóhajtani szeretne egyet - a Vista azonnal feldob egy 'úristen! nagy baj van! biztos, hogy a halálba akarsz menni?' szövegű ablakot, amit állandóan jóvá kell hagyni, ez egy ideig vicces, később már nem. Én értem, hogy meg akarnak védeni saját magamtól, de a legjobb védelem szerintem nem ez a dialógus, hanem:

Konkrét lépésekre viszont csak akkor ragadtattam magam, amikor a Vista Codec Pack telepítés közben azt mondta, hogy nincs jogom ideoda másolgatni a fájlokat, különben is lépjek be adminisztrátorként. Akkor gugliztam kicsit, és eme leírás segítsével 15 másodperc alatt kikapcsoltam az UAC-ot. Szevasz! Most sokkal jobb.

2 komment

Címkék: vista tgdavi uac

A bejegyzés trackback címe:

https://vista.blog.hu/api/trackback/id/tr5033556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bártházi András · http://barthazi.hu 2007.02.05. 20:54:40

Következő újraindításkor buborékablakban panaszkodik, hogy tán be kéne kapcsolni. Ez ellen tudtál tenni valamit?

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2007.02.05. 21:51:44

Hát nem csak emiatt panaszkodik, de a buborékok szerintem most nem annyira zavaróak, mint XP-ben (és nem kell óránként rebútolni, lol), de majd utánanézek. XP-n ki lehetett kapcsolni ezeket a buborékokat, de asszem csak egyszerre mindet.
süti beállítások módosítása